Home » Klantenservice » Veel gestelde vragen

Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?
Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de knop "in winkelwagen" te klikken. Klik vervolgens op "bestelling afronden" om te gaan betalen. Vul uw gegevens in en doorloop de stappen. Pas aan als u op de knop "Bestelling bevestigen" drukt is uw bestelling definitief.

Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? (cadeau tip)
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt tijdens het invoeren van uw persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. Wanneer u gekozen hebt voor een ander afleveradres wordt er een aparte pakbon meegestuurd naar het afleveradres. Hier staat geen prijs op vermeld. Op de pakbon wordt wel vermeld van wie de bestelling afkomstig is. De factuur zal naar uw eerst opgegeven adres worden verstuurd.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Ja. Dit is mogelijk als u onze winkel in Boxmeer bezoekt.

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
U ontvangt direct een orderbevestiging. Indien u de order direct betaald ontvangt u ook direct de factuur.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice.

Kan ik een product bestellen die niet (meer) op jullie website staat?
Wanneer u iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice.

Betalen

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?
U kunt betalen via iDeal, PayPal, overschrijving.

- iDeal: Veilig betalen via internetbankieren via je eigen bank.
- PayPal: Veilig betalen met uw PayPal account.
- Overschrijving: U ontvangt een extra email met aanwijzingen om de betaling via overschrijving per   bank of giro te voldoen.*

* Uw bestelling wordt verzonden nadat we uw betaling hebben ontvangen.

Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?
Bestellingen betaald via iDeal en Paypal worden direct verzonden. Bestellingen betaald via overschrijving en/of machtiging worden geleverd nadat het geld op onze bankrekening is bijgeschreven. Een betaling via overschrijving is meestal 1 werkdag onderweg. De verwerking van een eenmalige machtiging duurt 2 werkdagen.

Hoe werkt betalen middels overschrijving?
U kiest in het bestelproces voor "overboeken", in het scherm ziet u alle betaalspecificaties, deze ontvangt u na bevestigen ook in de email. U kunt nu in alle rust de betaling overboeken. Let er op dat u bij het overboeken gebruik maakt van deze gegevens zodat wij deze kunnen koppelen met uw bestelling!

Bezorgen

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
Wij brengen geen bezorgkosten in rekening voor bestellingen boven de €25 binnen Nederland. Voor verzending naar België brengen wij €4,95 in rekening.

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
Het levertijd van een product is afhankelijk van het soort en maat van een product. in principe bestellingen die voor 17:00 geplaatst en betaald zijn, worden dezelfde dag verstuurd. 
Hebt u gekozen voor betaling via overschrijving dan wordt uw bestelling aan de vervoerder aangeboden na dat de betaling binnen is. Meestal duurt dit 1 tot 2 werkdagen.

Hoe zie ik of een product op voorraad is?
De levertijd staat op de product pagina vermeld. Als het product niet op voorraad is krijgt u een extra melding in het winkelwagen-scherm.

Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?
Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan u kunnen verzenden. Wilt u een product liever eerder ontvangen, plaats dan twee afzonderlijke bestellingen.

Wie levert mijn bestelling?
Bestellingen die door de brievenbus passen, worden van dinsdag tot en met zaterdag bezorgd door PostNL. Pakketten waar de bezorger voor moet aanbellen, worden van maandag tot en met zaterdag bezorgd door PostNL, DPD, DHL of UPS. In dit geval ontvangt u van Stylex.nl een Track & Trace code bij de bestelling. Met deze code kunt u op de site van de Postbedrijf het verzendtraject van uw pakket volgen.

 

Retouren

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, je kan je aankoop binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen. In deze periode kun je de bestelling ongebruikt, onbeschadigd , compleet in de originele verpakking terugsturen. U dient hiervoor eerst een retour-bon aanmaken via onze klantenservice pagina op onze website.  

Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?
Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor uw eigen rekening.

Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?
U heeft het recht uw bestelling binnen veertien dagen te retourneren. Het recht op restitutie vervalt na veertien werkdagen, 

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Wanneer u een product retour stuurt ontvangt u een bevestiging wanneer deze ontvangen is en in behandeling genomen wordt. Binnen twee weken wordt uw geld teruggestort of ontvangt u een nieuw product. Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat u de aangegeven procedure volgt.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
Neem via contactformulier contact op met de klantenservice dan proberen wij u verder te helpen.